Carta de bienvenida

Para la Fundación VICRILA Fundazioa es todo un honor poder contar con la colaboración de la Asociación de Diseñadores Vascos (EIDE) y con la facultad de Bellas Artes de la Universidad del País Vasco en el proyecto que se va a llevar a cabo. Por eso, nos sentimos muy orgullosos y queremos daros la bienvenida a todos y cada uno de los miembros que vais a formar parte de esta gran familia que formamos La Fundación VICRILA Fundazioa.

Las marcas de Vicrila son: Para el canal Hogar (Comercio y grandes superficies) la marca es VINTIA.

Para el modelo de alta gama la marca es Elytium Gold

Deseamos a todos los jóvenes diseñadores mayores éxitos y que cumplan con sus objetivos profesionales de la mejor manera posible

Muchas Gracias a todos los que habéis colaborado en este proyecto.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fundación VICRILA Fundazioarentzat ohore handia da Euskadiko Disenugileen Elkartearekin eta Euskal Herriko Unibertsitateko Arte Ederren fakultatearekin batera lan egitea, eta zuen kolaborazioa izan ahal izatea burutuko den proyektuan. Horregatik, harro sentitzen gara eta senide bakoitzari ongietorria ematea nahi dugu, Fundación VICRILA Fundazioa eratzen dugun familia aparta honi.

Fundación Vicrila Fundazioaren aurkezpen laburrean esango genuke irabazi asmorik gabeko erakunde pribatua dela, Vidriería y Cristalería de Lamiaco S.A.. (VICRILA) -ren lan soziala koordinatzen duena eta bere Enpresa Erantzukizun Sozialaren kompromisua garatzen duena., batez ere, Bizkaia-ko lurralde historikoan, baina gainerako estatuan eta nazioarteko mailan ere bai. Gure helburuetako bat sozial, kultural, heziketa, ikerkuntza, mezenasgo, lankidetza eta kirol jarduerak sustatzea da, zeintzuekin gizartearekin eta bere ingurunearekin lagundu.

Vicrila Fundazioari buruz gehiago jakiteko: http://www.fundacionvicrila.com/

Eta Vicrilari buruz laburki esango genuke bere instalazioak Getxo eta Leioako mugan dituela itsasadarraren ondoan eta gaur egun nazioko mailan beira fabrikatzaile handiena dela, ekoizten egunero 600.000 artikulu, Kodak, edalontziak… 300 pertsona finkoko pertsonalarekin eta zeharkako enplegu| handia sortuz lurraldean. Vicrila-k gainera ISO 9001- ISO- 14001- OSHAS- eta EFQM-a modelo europarraren arabera Kudeaketako bere bikaintasunagatiko Zilarreko Q-a dauzka.

Vicrilaren markak dira: Etxerako Kanalerako (Merkataritza eta azalera handiak) marka VINTIA da.

Horeka Kanalerako (Ostalaritza) HOSTELVIA

B&B kanalerako (Komertzial productuak) marka VI&B da.

Sorta altuarako marka Elytium Gold da.

Eskerrik asko proiektu honetan parte hartu duzun guztioi.

Vicrilako IIEE eta Fundación Vicrila Fundazioko Zuzendaria .