Carta de bienvenida de La Fundación Vicrila Fundazioa a la gran familia de Getxo Futbola Futbol Eskola.

Desde La Fundación VICRILA Fundazioa, nos sentimos muy orgullosos del acuerdo firmado ayer, día 16 de Octubre y queremos daros la bienvenida a todos y cada uno de los jugadores y familiares de Getxo Futbola F.E., a esta gran familia que formamos La Fundación VICRILA Fundazioa. Es un gran honor para nosotros que más de 500 niñ@s de 6 a 12 años lleven la publicidad de Vicrila en sus camisetas.

Las marcas de Vicrila son: Para el canal Hogar (Comercio y grandes superficies) la marca es VINTIA

Deseamos a todos los equipos de Getxo Futbola Futbol Eskola los mayores éxitos y que cumplan con sus objetivos deportivos de superación, espíritu de equipo, juego limpio y desarrollo social y a todos los niñ@s que disfruten jugando al futbol y sobre todo.

Muchas Gracias a todos los que habéis colaborado en este proyecto.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Getxo Futbola Futbol Eskola familia apartarentzako Fundación Vicrila Fundazioaren Ongietorri Eskutitza

Fundación VICRILA Fundaziotik, harro sentitzen gara atzo sinatutako akordioagatik, Urriaren 16an eta jokalari eta Getxo Futbola Futbol Eskolako senide bakoitzari ongietorria ematea nahi dugu, Fundación VICRILA Fundazioa eratzen dugun familia aparta honi. Ohore handia da guretzat 6 eta 12 urte bitarteko 500 ume baino gehiagok Vicrila-ren publizitatea bere kamisetetan eraman dezaten.

Fundación Vicrila Fundazioaren aurkezpen laburrean esango genuke irabazi asmorik gabeko erakunde pribatua dela, Vidriería y Cristalería de Lamiaco S.A.. (VICRILA) -ren lan soziala koordinatzen duena eta bere Enpresa Erantzukizun Sozialaren kompromisua garatzen duena., batez ere, Bizkaia-ko lurralde historikoan, baina gainerako estatuan eta nazioarteko mailan ere bai. Gure helburuetako bat sozial, kultural, heziketa, ikerkuntza, mezenasgo, lankidetza eta kirol jarduerak sustatzea da, zeintzuekin gizartearekin eta bere ingurunearekin lagundu.

Vicrila Fundazioari buruz gehiago jakiteko: http://www.fundacionvicrila.com/

Eta Vicrilari buruz laburki esango genuke bere instalazioak Getxo eta Leioako mugan dituela itsasadarraren ondoan eta gaur egun nazioko mailan beira fabrikatzaile handiena dela, ekoizten egunero 600.000 artikulu, Kodak, edalontziak… 300 pertsona finkoko pertsonalarekin eta zeharkako enplegu| handia sortuz lurraldean. Vicrila-k gainera ISO 9001- ISO- 14001- OSHAS- eta EFQM-a modelo europarraren arabera Kudeaketako bere bikaintasunagatiko Zilarreko Q-a dauzka.

Vicrilaren markak dira: Etxerako Kanalerako (Merkataritza eta azalera handiak) marka VINTIA da.

Horeka Kanalerako (Ostalaritza) HOSTELVIA

B&B kanalerako (Komertzial productuak) marka VI&B da.

Getxo Futbola Fubol Eskolaren taldeei arrakasta handienak opa dizkiegu, futbolean jolasten goza dezaten eta batez ere bere gainditze, talde espiritu, joko garbi eta garapen sozialaren kirol helburuak bete dezaten.

Eskerrik asko proiektu honetan parte hartu duzun guztioi.

Joseba JáureguiVicrilako IIEE eta Fundación Vicrila Fundazioko Zuzendaria